12.3.15

Μονάδες και Δεκάδες (4)

Ασχοληθήκαμε με προσθέσεις διψήφιων αριθμών χωρίς μονάδες με μονοψήφιους.

Τονίσαμε στα παιδιά ότι η ονομασία του αριθμού δηλώνει και το αποτέλεσμα.


Κάναμε πολλά παραδείγματα και προσπαθήσαμε να συμπληρώσουμε την άσκηση του Τετραδίου Εργασιών.




Ύστερα ασχοληθήκαμε με αφαιρέσεις όπου από διψήφιους αριθμούς αφαιρούσαμε 
μονοψήφιους ίσους με τις μονάδες των διψήφιων.


Είπαμε και πάλι στα παιδιά ότι η ονομασία του αριθμού μας βοηθάει να βρούμε 
το αποτέλεσμα.

από το δεκατέσσερα βγάζω το τέσσερα και μένει το δέκα
  

Κάναμε πάλι πολλά παραδείγματα και συμπληρώσαμε την άσκηση του Βιβλίου.



Είχαμε σκοπό να δουλέψουμε και με κάτι φυλλάδια στο σχολείο, αλλά θα συνεχίσουμε και αύριο να δουλεύουμε πάνω σ' αυτές τις προσθέσεις και αφαιρέσεις. Γιατί, ενώ στις πράξεις τα πήγαν πολύ καλά, στις ονομασίες δεν τα κατάφεραν και τόσο πολύ. Ειδικότερα πρέπει να τους τονίζετε ότι οι αριθμοί μέχρι το 20 γράφονται με μία λέξη και πάνω από το 20 με δύο λέξεις. Πού θα πάει; Θα το συνηθίσουν!

Η παρουσίαση


Η εργασία στο σπίτι








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου