5.2.15

Το καπέλο περπατάει (1)

Σήμερα εγκαινιάσαμε το καινούριο μας βιβλίο. 
Αφού παρατηρήσαμε καλά την εικόνα και κάναμε υποθέσεις για το καπέλο με τα πόδια...


... και μετά διαβάσαμε το κείμενο για να δούμε τι έγινε τελικά. Αλλά πριν ξεκινήσουμε την ανάγνωση, τα παιδιά παρατήρησαν ότι δεν υπήρχαν πια οι μικρές εικόνες με τα πρόσωπα δίπλα στο κείμενο, αλλά τα ονόματά τους. Ικανοποιήθηκαν πολύ όταν τους είπαμε πως τώρα πια έχουν μεγαλώσει και ξέρουν όλα τα γράμματα της αλφαβήτας, επομένως μπορούν να διαβάζουν όλα τα ονόματα και δεν χρειάζονται πια τις εικόνες για να καταλαβαίνουν ποιος μιλάει.


Ύστερα ξεχωρίσαμε τις λέξεις που περιείχαν το καινούριο ζευγαράκι και αφού το συνδέσαμε με τη γνώριμη μας λέξη "είναι", μιλήσαμε γι' αυτό.

Είπαμε πως από δω και πέρα αυτά τα δυο γράμματα, όταν τα βλέπω δίπλα δίπλα, θα βγάζω τη φωνούλα "ι".

Επίσης μιλήσαμε για το πού θα μπαίνει ο τόνος στο ζευγαράκι. Την απάντηση την ξέραμε, γιατί είχαμε μιλήσει μερικά μαθήματα πριν για τον τόνο στο "ου"!


Στη συνέχεια βρήκαμε λέξεις από Ει ει...



... φτιάξαμε το σπιτάκι του και το βάλαμε στη ίδια γειτονιά με το "ου", στη γειτονιά των φωνακλάδικων ζευγαριών.


Το συνδυάσαμε μετά με όλα τα σύμφωνα και το κυκλώσαμε στο κείμενο μας.



Ασχοληθήκαμε με τη δραστηριότητα του Βιβλίου και μιλήσαμε για τη φροντίδα ενός σκύλου.


Τέλος φτιάξαμε προτασούλες για το σκυλάκι βλέποντας τις εικόνες του Βιβλίου.




Η παρουσίαση


Η εργασία για το σπίτι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου