11.11.14

Ένα χελιδόνι

Σήμερα μιλήσαμε για το γράμμα Εε και για τη λέξη "έχει", την οποία και θα μάθουν σαν εικόνα, ολικά, δε θα τη χωρίσουμε σε συλλαβές ούτε θα την αναλύσουμε.Δουλέψαμε και στο βιβλίο και στο Τετράδιο Εργασιών.


Μετά τον γνωστό εντοπισμό προσώπων, ζώων και πραγμάτων διακρίναμε το καινούριο γράμμα Εε (που για μας ήταν πολύ γνωστό) και είδαμε πώς θα το γράφουμε σωστά.


Το φτιάξαμε με το σώμα μας, στον αέρα και με το δάχτυλο στην πλάτη του συμμαθητή μας. Το τελευταίο ήταν εξαιρετικά διασκεδαστικό και πολύ γαργαλιστικό! Ας είναι καλά η Τάξη Αστεράτη για τις ωραίες ιδέες!εδώ



Το βάλαμε στη θέση του κοντά στο άλλο φωναχτό γράμμα το Αα και το βάψαμε κίτρινο στο σημερινό κείμενο.


Ύστερα είδαμε το βίντεο του "Ερωτευμένου ελέφαντα" και βάλαμε το σπιτάκι του Εε στη γειτονιά του.




Πριν διαβάσουμε το κείμενο, μιλήσαμε λίγο για τον "διάλογο". Είπαμε πως θα έχουμε διάλογο, όταν κουβεντιάζουν 2 ή περισσότερα πρόσωπα μεταξύ τους και ότι θα διακρίνουμε πως ένα κείμενο είναι διάλογος από τις μικρές γραμμούλες που μπαίνουν μπροστά από τα λογάκια (παύλες).

Στη συνέχεια διαβάσαμε το κείμενο και αφού μιλήσαμε για τα χελιδόνια και το ταξίδι τους στις ζεστές χώρες, εντοπίσαμε τη λέξη "έχει". Τους είπα πως πρέπει να τη θυμούνται σαν φωτογραφία. Μετά παίξαμε λίγο μαζί της για να την συνηθίσουμε και να τη θυμόμαστε.


Στο παιχνίδι αυτό τα παιδιά έπρεπε να χειροκροτούν κάθε φορά που εμφανιζόταν στην οθόνη του υπολογιστή η λέξη "έχει".
Την κυκλώσαμε με κόκκινο και στο κείμενο και συνεχίσαμε με την άσκηση του Βιβλίου.

Στο τέλος κυκλώσαμε τα Εε στο τραγούδι του ελικόπτερου και το ακούσαμε.




Στο Τετράδιο Εργασιών ασχοληθήκαμε με τις ασκήσεις, συνθέσαμε και αναλύσαμε τη λέξη "έλα", κυκλώσαμε τα Εε στις εικόνες και τα γράψαμε. 
Τελειώνοντας διαλέξαμε λέξεις από το σπιτάκι του Εε και φτιάξαμε το Βιβλίο του.




Η παρουσίαση του Εε


Η εργασία για το σπίτι








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου